پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم
سرخط خبرها

ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند + عکس (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۹۳۹
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
  • ۱
ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند + عکس (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)
در حالی چند ساختمان نیمه‌کاره در جنوب تهران فروریخته که بر اساس اعلام پلیس ۴ نفر از پرسنل انتظامی و ۲ نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمان گرفتار شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند ساختمان نیمه‌کاره به یکباره در شهرک احمدیه در منطقه ۱۹ شهرداری تهران فروریخت. در این حادثه عوامل شهربان و برخی نیرو‌های شهرداری زیر آوار گرفتار شدند.

تاکنون ۲ نفر از زیر آوار زنده خارج شده‌اند و جست‌وجو ادامه دارد. آتش‌نشانان تلاش می‌کنند با احتیاط کامل و عجله افراد زیر آوار مانده را خارج کنند.

ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

۴ نفر از پرسنل انتظامی و ۲ نفر از پرسنل شهرداری زیر آوار ساختمان گرفتار شدند

همچنین پلیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعاتی پیش در زمان اجرای تخریب یکی از واحد‌های غیرایمن در محله خلازیر (منطقه ۱۹ تهران) ۵ ساختمان همجوار تخریب شد. ۴ نفر از پرسنل انتظامی و ۲ نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

 تا به این لحظه ۴ نفر از زیر آوار نجات یافته و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجراست.

ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

 ۱۱ نفر مصدوم شدند

بر اساس این گزارش، سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان حادثه ریزش آوار (خلع ید و تخریب ساختمان) در منطقه ۱۹ تهران شهرک احمدیه را تاکنون ۱۱ نفر اعلام کرده که از این تعداد ۸ مصدوم در محل درمان و مابقی به بیمارستان منتقل شدند. همچنین ۱۴ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

۲ نفر زنده از زیر آوار خارج شدند

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: فعلا ۲ نفر را زنده از زیر آوار خارج کرده ایم و آمار دقیقی از زیر آوارماندگان نداریم. 

وی ادامه داد: فعلا یکی از ستون‌های بزرگ را بریده ایم تا بتوانیم امدادرسانی کنیم.

۴ تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند

بر اساس این گزارش، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در محل حادثه گفت: ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده و ماموریت خود را در هماهنگی با دیگر عوامل امدادی آغاز کرده‌اند.

ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

۳ نفر از زیرآوار خارج شدند

همچنین مرتضی رضایی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران به خبرنگار فارس به حادثه منطقه ۱۹ شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: با توجه جستجوی تیم‌های آنست و آواربرداری جمعیت هلال احمر با همکاری سازمان آتش نشانی تا ساعت ۱۶:۱۰، ۳ مصدوم از زیر آوار نجات یافته و تحویل عوامل ۱۱۵ داده شد. ۳ مورد نقطه زنی هم توسط عوامل آنست انجام شده که به علت شرایط آوار امکان جستجو فعلا وجود ندارد.

ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خلازیر مسبوق به سابقه است

همچنین علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار فارس به حادثه خلازیر اشاره کرد و گفت: در این منطقه ساخت و ساز‌های غیرمجاز مسوبق به سابقه است و بنده از آقای نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران موضوع را پیگیری کردم.

ریزش چند ساختمان در جنوب تهران| نیرو‌های پلیس و شهرداری زیر آوار گرفتار شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۲)

وی ادامه داد: همکاران شهرداری برای تخریب ساختمان‌های غیرمجاز رفتند، اما به قدری ساختمان‌های ناایمن بودند که تعدادی از همکارای زیرآوار ماندند. بر اساس آخرین آماری که بنده دارم تعدادی از همکاران را از زیرآوار خارج کردند.

 با برداشتن بخشی از آوار به قسمت‌های دیگر هم دسترسی پیدا کردیم

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در حادثه منطقه ۱۹ به خبرنگار فارس گفت: همچنان نیرو‌ها در حال امدادرسانی هستند. با برداشتن بخشی از آوار به قسمت‌های دیگر هم دسترسی پیدا کردیم. 

وی ادامه داد: ۲ جسد از زیرآوار خارج کردیم.

 جسد کشف شده متعلق به سرهنگ یزدان سلیمان آبادی است

اما سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به یکی از رسانه‌ها گفته است، جسد کشف شده از زیر آوار متعلق به سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ است که مورد شناسایی قرار گرفت.

اما سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به یکی از رسانه‌ها گفته است، یکی از اجساد کشف شده از زیر آوار متعلق به سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و جسد دوم هم متعلق به سرگرد حسین اسماعیلی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: جسد سوم را هم از زیرآوار خارج کردیم. تا این لحظه ۲ نفر را زنده و ۳ پیکر را از زیر آوار خارج کردیم و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
سلام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->